Stage in Bangkok! - Reisverslagen van Katinka Kleijn - WaarBenJij.nu Stage in Bangkok! - Reisverslagen van Katinka Kleijn - WaarBenJij.nu
Stage in Bangkok!

Van half augustus 2015 tot eind januari 2016 zal ik stage lopen bij de Nederlandse Ambassade in Bangkok, Thailand! Naast dat ik kennis maak met het politieke werkveld, zal ik me ook onderdompelen in de stad, de Thaise cultuur en hopelijk veel tripjes maken om een hoop van het land te zien. Ik kan niet wachten!

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2015

Aaaaaand she's gone!
Katinka

Wie ben ik? Waar ga ik heen? Filosofische vragen die eigenlijk om diepe antwoorden vragen. De praktische antwoorden zijn dat ik een studente Internationale Betrekkingen ben die voor 6 maanden naar Thailand vertrekt om stage te lopen bij de Nederlandse Ambassade in Bangkok. Waar me dat zal brengen en wie ik er van zal worden..? We will see!

Actief sinds 08 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2440

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 22 Maart 2016

Backpacken Zuidoost Azië

08 Augustus 2015 - 29 Januari 2016

Stage in Bangkok!

Landen bezocht: