Backpacken Zuidoost Azië - Reisverslagen van Katinka Kleijn - WaarBenJij.nu Backpacken Zuidoost Azië - Reisverslagen van Katinka Kleijn - WaarBenJij.nu

Backpacken Zuidoost Azië

Na 5,5 maanden stage te hebben gelopen, is het tijd voor een welverdiende vakantie! Hoewel, vakantie.. er zal hard gereisd worden! Eerst zal ik een paar weken zelf rondreizen, waarna Jurjen mij komt vergezellen en we samen door Vietnam zullen trekken. De reis staat nog niet helemaal vast, maar dat het awesome wordt zeker wel! :D

Recente Reisverslagen:

Katinka

Wie ben ik? Waar ga ik heen? Filosofische vragen die eigenlijk om diepe antwoorden vragen. De praktische antwoorden zijn dat ik een studente Internationale Betrekkingen ben die voor 6 maanden naar Thailand vertrekt om stage te lopen bij de Nederlandse Ambassade in Bangkok. Waar me dat zal brengen en wie ik er van zal worden..? We will see!

Actief sinds 08 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2438

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 22 Maart 2016

Backpacken Zuidoost Azië

08 Augustus 2015 - 29 Januari 2016

Stage in Bangkok!

Landen bezocht: